piątek, 20 kwietnia 2012

Witam :-)

"Dzień dobry" wszystkim, którzy właśnie odwiedzili mój blog. Jest to mój pierwszy wpis więc proszę o wyrozumiałość :-) Postanowiłam iż nie będę gorsza od tysiąca innych dziewczyn i również stworzę swój "mały świat", w którym będę dzieliła się z Wami moimi spostrzeżeniami, uwagami i opiniami na temat...no właśnie. Na jaki temat? Oczywiście iż będą to kosmetyki ale i również wszelkie sprawy związane z szeroko pojętą modą i urodą. Jak na pierwszy post, to myślę iż wystarczy tego "gadania" :-)
Pozdrawiam i życzę udanego dnia!

11 komentarzy:

  1. Klusia ma bloga! Nareszcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A no mam :P Zobaczymy na jak długo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klusia! Witam w blogowym świecie :-) i życzę samych przyjemności z tym związanych

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za tak miłe przywitanie, Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Kluska, jaką masz szminkę na zdjęciu w górnej części bloga?:):) Wygląda bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest to moja ukochana pomadka, czyli YSL Rouge Volupte w odcieniu 27 <3 Niedługo będzie wpis dotyczący moich wszystkich szminek i błyszczyków więc na pewno poświęcę jej trochę więcej uwagi :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O witaj Kluś :D Nareszcie można Cię znaleźć :D No i piękny nagłówek! Powodzenia w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Heeeeeejo :*
    Właśnie Cię odkryłam i będę zaglądać regularnie :)
    Buzia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć :* Ja do Ciebie również zaglądam :-)
    Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ze zalozylas bloga...tu cuciola z Wizazu..

    OdpowiedzUsuń