poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Limonkowy szał!

Dzisiejszy wpis będzie dotyczył torebki. Nie będzie to jednak torebka "zwykła", banalna w neutralnych odcieniach. Jej kolor wpisuje się idealnie w obecne trendy. Jak już możecie domyśleć się po tytule, moja torebka ma kolor....limonkowy. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia i wiedziałam, że będzie moja :-) Uwielbiam takie zdecydowane akcenty kolorystyczne i mogę się założyć iż z taką kopertówką nie przejdziecie nie zauważone :-)

Pozdrawiam serdecznie!

Przód torebki. Niestety mój aparat nie oddaje idealnie tego soczystego i neonowego koloru :/

Środek - można w niej zmieścić naprawdę duuuużo różnych, "babskich" rzeczy

Tył - przepraszam za baterie w tle. Udawajcie, że ich tam nie ma :P

I jeszcze raz przód.

4 komentarze:

  1. Kolor limonkowy jest genialny, masz rację :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia nie oddają dobrze koloru torebki ale możesz mi wierzyć iż "na żywo" torebka daje czadu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest :D Ja bym sobie taką... cytrynową sprawiła ;) Albo malinową :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ochotę na wszystkie kolory jakie tylko można sobie wymarzyć :P

    OdpowiedzUsuń